A Hajdúdorogi Metropolitai Egyház (rövid neve: Hajdúdorogi Főegyházmegye), mint fenntartó ajánlattételi felhívást tesz közzé a fenntartásában működő, a 19/2021. (V. 5.) AM rendelet előírásainak megfelelő alábbi intézményekben, a 2025. szeptember 01 – 2026. június 30 között (2025/2026-os tanítási év) óvoda- és iskolatej program biztosítása céljára.
Az ajánlatkérő neve: Hajdúdorogi Metropolitai Egyház (rövid neve: Hajdúdorogi Főegyházmegye)
Az ajánlatkérő címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 8.
Képviselő neve: Kocsis Fülöp érsek-metropolita
Kapcsolattartó neve: Szabó Máté
Kapcsolattartó elérhetőségei:
A szerződés típusa: Szállítási szerződés
Az ajánlattétel tárgya: A 19/2021. (V. 5.) AM rendeletben meghatározottak szerint óvoda- és iskolatej biztosítása az alábbiak szerint
Heti 3 alkalommal történő szállítással:
intézmény neve: Szent Piroska Görögkatolikus Általános Iskola
intézmény címe: 4262 Nyíracsád, Szatmár u. 8.
feladatellátási hely kód: 001
OM azonosító 201576
létszám: 345 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
intézmény neve: Szent Efrém Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
intézmény címe: 4024 Debrecen, Kossuth utca 44.
feladatellátási hely kód: 002
OM azonosító 201583
létszám: 178 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
intézmény neve: Szent Mihály Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és AMI
intézmény címe: 4254 Nyíradony, Árpád tér 10.
feladatellátási hely: 001
OM azonosító 201584
létszám: 277 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
Heti 2 alkalommal történő szállítással:
intézmény neve: Nagy Szent Bazil Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium
intézmény címe: 4087 Hajdúdorog, Ady E. u. 23-27
feladatellátási hely kód: 001
OM azonosító 031238
létszám: 107 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
intézmény neve: Nagy Szent Bazil Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium Általános Iskolai Tagintézménye
intézmény címe: 4087 Hajdúdorog, Petőfi tér 1.
feladatellátási hely kód: 003
OM azonosító 031238
létszám: 330 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
intézmény neve: Szent Pantaleimon Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és AMI
intézmény címe: 2400 Dunaújváros, Római körút 51.
feladatellátási hely kód: 001
OM azonosító 203341
létszám: 60 fő óvodás, 253 fő iskolás
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
intézmény neve: Örömhírvétel Görögkatolikus Óvoda
intézmény címe: 1081 Budapest, Bezerédj u.16/a
feladatellátási hely kód: 001
OM azonosító 203418
létszám: 55 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
intézmény neve: Örömhírvétel Görögkatolikus Óvoda Szent Miklós Görögkatolikus Tagóvodája
intézmény címe: 2120 Dunakeszi, Barátság útja 2.
feladatellátási hely kód: 002
OM azonosító 203418
létszám: 60 fő
termékkör: I/a teljes/félzsíros tej
Az ajánlat tartalma, benyújtásának helye és határideje
Az ajánlatot formailag és tartalmilag a 19/2021. (V. 5.) AM rendeletben meghatározottakkal összhangban kell elkészíteni.
Az ajánlat beadásának helye elektronikus úton történik: fokonyv@hd.gorogkatolikus.hu
Kérjük, tárgyként az „iskolatej ajánlat” beírását, a félreértések elkerülése miatt.
Az ajánlat beérkezésének határideje: 2025. április 30. 16:00
A határidőn túl beérkezett ajánlatokat az ajánlatkérő az eljárás során nem veszi figyelembe.
Az ajánlatok bontásának ideje: 2025. május 5. 10:00 óra
A döntésről az ajánlattevők írásban kapnak értesítést postai és elektronikus úton egyaránt.
Amennyiben a szállító nem tudja minden fent említett intézményünket ellátni, részajánlatot is elfogadunk. Az ajánlat abban az esetben érvényes, ha az ajánlattevő csatolja az alábbi dokumentumokat: működési engedély, adóigazolás, cégkivonat, bérgyártási szerződés (ha van), társasági szerződés, összevont beszámoló, ajánlattevői nyilatkozat.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a 19/2021. (V. 5.) AM rendelettel összhangban, az adás-vétellel beszerzett mennyiség nem elfogadható. Illetve az ajánlati felhívásban meghatározott termékektől és termékmennyiségtől való eltérés szintén érvénytelen ajánlatot eredményez. részajánlatra is vonatkozik.
A beérkezett ajánlatok az értékelési szempontrendszerünk alapján kerülnek pontozásra, ami a 19/2021. (V. 5.) AM rendelet 11/A. §-val összhangban készült. Kérjük ajánlatuk mellé mindenképp csatolják az 1sz. mellékletben található ajánlattevői nyilatkozatot, hisz ez alapján tudunk értékelni (lap alján).
Az Ajánlatkérő kizárólag szállítói előfinanszírozással kíván szállítási szerződést kötni a kifizetés utólag az AM rendelet és a vonatkozó egyéb jogszabályokban meghatározottak szerint, az Ajánlattevő által benyújtott és a Magyar Államkincstár által engedélyezett kifizetési kérelem alapján történik.
A jelen ajánlati kiírásban nem szabályozott kérdésekben az AM rendeletben foglalt rendelkezések az irányadóak.
A Hajdúdorogi Főegyházmegye jelen pályázattal kapcsolatos minden jogot önmagának fenntart, beleértve a pályázat egyes részeinek megváltoztatását is. A pályázattal kapcsolatos bárminemű reklamációnak helye nincs.