Igazgatási referenst keres a Gyermekvédelmi Iroda

Igazgatási referenst keres a Gyermekvédelmi Iroda

2024-04-12 10:34:35
Szerző: Hajdúdorogi Főegyházmegye
Debrecen
A munkavállaló többek között kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során.

A Hajdúdorogi Metropolitai Egyház pályázatot hirdet Gyermekvédelmi Fenntartói Irodája munkatársaként alkalmazott Igazgatási (Jogi) referens munkakör betöltésére. 

Időtartama: 1 év határozott idejű munkaviszony, melynek lejártát követően lehetőség van a határozatlan idejű foglalkoztatásra

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős foglalkoztatás

Munkavégzés helye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 9.

Munkakörbe tartozó feladatok:              

  • Kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során
  • A szolgáltatói nyilvántartásba vételi, változás bejelentési eljárások során eljár a fenntartó képviseletében.
  • Intézmények feladatvégzése során felmerülő jogi és/vagy szakmai kérdésekben állásfoglalást készít.
  • Új szolgáltatási elemek tervezése, kialakítása során részt vesz az előkészítési, engedélyeztetési folyamatokban.
  • Közreműködik a fenntartói, intézményi szabályzatok készítésében, aktualizálásában. Ennek során folyamatosan figyelemmel kíséri a jogszabályi változásokat.
  • Fenntartói jóváhagyásra előkészíti az intézményi alapdokumentumokat.
  • Nyomon követi az intézmények működtetéséhez szükséges személyi feltételek alakulását.
  • Közreműködik a fenntartó által tervezett intézmény átalakítási, szervezési feladatok ellátásában.
  • Közreműködik a fenntartói ellenőrzésekben.
  • Közreműködik pályázatok lebonyolításában, rendezvények szervezésében.
  • Közreműködik adatgyűjtésekben, külső szervektől érkező megkeresések, adatszolgáltatások teljesítésében.
  • Kivizsgálja az intézményi ellátással összefüggésben érkező panaszokat, szükség esetén intézkedik a panaszt kiváltó okok megszüntetése iránt, és a megtett intézkedéséről tájékoztatást készít.
  • Figyelemmel kíséri a feladatának ellátásával kapcsolatos jogszabályváltozásokat, a szakszerű munkavégzéshez szükséges ismereteit folyamatosan frissíti.
  • Ellátja a gyermekbántalmazási esetekkel kapcsolatos fenntartói feladatokat.
  • Működteti a GYVR rendszert a fenntartó részéről. 
  • Szakmai kérdésekben segítséget nyújt a fenntartott intézmények részére. 
  • Gyermekjóléti alapellátásokkal összefüggésben ellátja a fenntartói feladatokat.
  • Házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatás vonatkozásában ellátja a fenntartói feladatokat.
  • Szerződések előkészítése során közreműködik.
  • A fenntartó által működtetett tanodák vonatkozásában adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Ellátja továbbá mindazon szakmai feladatokat, melyek közvetlenül kapcsolódnak a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda feladatvégzéséhez (3 gyermekvédelmi intézmény és egy szociális intézmény fenntartói feladataihoz kapcsolódóan), és amellyel felettes vezetője megbízza.

Amit elvárunk/ Pályázati feltételek:  

  • Felsőfokú végzettség (jogász, vagy a szakterülethez kapcsolódó felsőfokú végzettség)
  • Büntetlen előélet
  • Lojalitás, megbízhatóság
  • Precíz munkavégzés
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Szakmai igényesség
  • Rugalmasság
  • Mobilitás
  • Szövegszerkesztő, táblázatszerkesztő programok felhasználói szintű kezelése

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:           

  • lelkészi ajánlás
  • jogi, igazgatási területen szerzett tapasztalat • gyermekvédelmi/ szociális területen szerzett tapasztalat
  • jogász végzettség
  • felsőfokú szociális szakképzettség
  • ECDL bizonyítvány
  • B kategóriás jogosítvány

Amit nyújtani tudunk:           

  • Kellemes, barátságos munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú elhelyezkedési lehetőség
  • Modern, felszerelt iroda

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:         

  • Fényképes szakmai önéletrajz
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • Lelkészi ajánlás
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményezők, elbírálók megismerhetik, valamint a pályázó hozzájárulása a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 15.

A pályázat elbírálásának ideje: 2024. május 31.

Betölthetőségének időpontja: 2024. június 1.

Benyújtás módja: Postai úton a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda  (4025 Debrecen, Petőfi tér 8.) címére.

Elektronikus úton a gyermekvedelem@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre 

Munkáltatóval kapcsolatos információk: a feladatkörrel kapcsolatos további információkat dr. Tóthné dr. Tőkés Margaréta irodavezető  (20/383-4809) nyújt.

VEZETŐ HÍREK
Elkezdődött az ökumenikus imahét - ne csak imádkozzunk, higgyünk is együtt!

Mi azok a zarándokok vagyunk, akik az Örömhírt szeretnék mindenhová elvinni

Lelkigyakorlatra várjuk a kántorokat Máriapócsra
 
AKTUÁLIS
VEZETŐ HÍREK
Elkezdődött az ökumenikus imahét - ne csak imádkozzunk, higgyünk is együtt!

Mi azok a zarándokok vagyunk, akik az Örömhírt szeretnék mindenhová elvinni

Lelkigyakorlatra várjuk a kántorokat Máriapócsra
 
AKTUÁLIS
EZEKET OLVASTA MÁR?
 
Elkezdődött az ökumenikus imahét - ne csak imádkozzunk,...
Elkezdődött az ökumenikus imahét - ne csak imádkozzunk,...
 
Lelkigyakorlatra várjuk a kántorokat Máriapócsra
Lelkigyakorlatra várjuk a kántorokat Máriapócsra
 
Mi azok a zarándokok vagyunk, akik az Örömhírt szeretné...
Mi azok a zarándokok vagyunk, akik az Örömhírt szeretné...
 
Kántorok találkozója az Aranyházban
Kántorok találkozója az Aranyházban
 
A Püspökkenyér legújabb adása
A Püspökkenyér legújabb adása
 
Utazz Rómába a Hajdúdorogi Főegyházmegyével!
Utazz Rómába a Hajdúdorogi Főegyházmegyével!