A Hajdúdorogi Főegyházmegye, mint fenntartó pályázatot ír ki a Dienes László Görögkatolikus Gimnázium, Egészségügyi Szakgimnázium és Szakközépiskola Debrecen, Thomas Mann utca 16. szám alatti székhelyén 8 m2 alapterületű helyiség bérbeadására iskolai büfé üzemeltetése céljára.
A Pályázat kiírója
Hajdúdorogi Főegyházmegye, 4024. Debrecen, Petőfi tér 8.
A pályázat tárgya
A pályázat kiírója nyilvános pályázatot hirdet 8 m2 alapterületű üzlethelység büfé üzemeltetés céljára történő bérbeadására a Dienes László Görögkatolikus Gimnázium, Egészségügyi Szakgimnázium és Szakközépiskola Debrecen, Thomas Mann utca 16. szám alatti székhelyén. A büfé működtetésének célja, hogy az iskola nyitvatartási ideje (munkanapokon 7.00 – 19.00) alatti idő nagy részében a tanulók és dolgozók jó színvonalú és árszintű szolgáltatást vehessenek igénybe az épületen belül.
A bérleti szerződés időtartama
2017. január 1. napjától 2017. június 30. napjáig szól.
A meghirdetett helyiség
A Dienes László Görögkatolikus Gimnázium, Egészségügyi Szakgimnázium és Szakközépiskola Debrecen, Thomas Mann utca 16. szám alatti székhelyén, a főbejárat mellett frekventált helyen 8 m2 alapterületű helyiség. A helyiség büfé üzemeltetésére alkalmas. Az üzemeltetéshez szükséges gépek, berendezések és felszerelések beszerzése, a helyiség büfé céljára való alkalmassá tétele, folyamatos tisztántartása, karbantartása, és a közüzemek fogyasztás szerint mérése és az ennek megfelelő díjfizetés a pályázó feladata a bérleti időtartam alatt. A helyiség megtekinthető 2016. december 7. napján 08.00-9.00 óra között, legkésőbb az előző napon tett oktatas@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre küldött írásbeli bejelentkezés szerint.
A pályázat tartalma, benyújtásának helye és határideje
A pályázat tartalma:
A pályázat beadásának helye: Debrecen Iparkamara utca 2., 1. emelet 3. számú iroda, a Hajdúdorogi Főegyházmegye Érseki Hivatala Oktatási/Építési Irodája. (postacím: 4025. Debrecen PF. 113.)
A pályázat beadásának határideje: 2016. december 12. 15.00 óra
A pályázatot egy eredeti, és egy az eredetivel mindenben megegyező másolati példányban, cégszerűen aláírva, zárt borítékban kell benyújtani. A borítékra kérjük ráírni: „Pályázat iskolai büfé üzemeltetésére”, továbbá a pályázó nevét és címét.
A pályázatok elbírálásának tervezett időpontja
2016. december 15.
A pályázati ajánlatok elbírálására vonatkozó döntésre jogosult Kocsis Fülöp érsek-metropolita.
A pályázati eredményről a pályázók írásban kapnak értesítést.
A pályázatok elbírálásának szempontjai
A pályázat kiírója az elért pontszámokon túl előnyben részesíti azt is, aki az egészséges táplálkozást serkentő kezdeményezésekkel, illetve a diákéletet keresztény szellemű értékekkel való gazdagítására vonatkozó javaslatokkal egészíti ki a pályázatát.
Csak érvényes (határidőre beérkezett, hiánytalan) pályázatok értékelése történik meg.
Egyéb követelmények
A nyertes pályázó kötelessége a kereskedelmi tevékenység folytatásához szükséges bejelentési kötelezettség teljesítése, valamint az üzemeltetéshez szükséges engedélyek beszerzése. A büfé alkalmazottainak rendelkezniük kell a szükséges végzettséget/szakképzettséget, valamint az egészségügyi alkalmasságot igazoló okirattal.
A pályázat érvénytelensége
A Hajdúdorogi Főegyházmegye jelen pályázattal kapcsolatos minden jogot önmagának fenntart, beleértve a pályázat egyes részeinek megváltoztatását is. A pályázattal kapcsolatos bárminemű reklamációnak helye nincs.