A Hajdúdorogi Metropolitai Egyház (rövid neve: Hajdúdorogi Főegyházmegye), mint fenntartó ajánlattételi felhívást tesz közzé a fenntartásában működő, az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program szabályozásáról szóló 15/2021. (III.31.) AM rendelet alapján az alábbi intézményekben, a 2025/2026 tanévben iskolagyümölcs és iskolazöldség biztosítása céljára.
Az ajánlatkérő: Hajdúdorogi Metropolitai Egyház, 4025 Debrecen, Petőfi tér 8.
Az ajánlattétel tárgya: Az iskolagyümölcs- és iskolazöldség-program szabályozásáról szóló 15/2021. (III.31.) AM rendelet alapján az ajánlattételi felhívásban szereplő iskolák, telephelyek részére, a feltüntetett tanulói létszám - valamennyi iskolában kiosztandó, a rendeletnek megfelelő - termékek körére vonatkozóan.
intézmény neve: Szent Mihály Görögkatolikus Óvoda és Általános Iskola
intézmény címe: 4254, Nyíradony Árpád tér 10.
OM azonosító 201584
létszám: 210 fő
intézmény neve: Szent Piroska Görögkatolikus Általános Iskola
intézmény címe: 4262, Nyíracsád Szatmár u. 8.
OM azonosító 201576
létszám: 282 fő
intézmény neve: Nagy Szent Bazil Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium
intézmény címe: 4087, Hajdúdorog Ady E. u. 23-27
OM azonosító 031238
létszám: 355 fő
intézmény neve: Szent Tamás Görögkatolikus Óvoda és Általános Iskola
intézmény címe: 5000, Szolnok Dr. Durst J. u 1-3.
OM azonosító 201420
létszám: 56 fő
intézmény neve: Szent Pantaleimon Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
intézmény címe: 2400 Dunaújváros, Római Krt. 51.
OM azonosító 203341
létszám: 219 fő
intézmény neve: Szent Efrém Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és AMI
intézmény címe: 4024 Debrecen, Kossuth utca 44.
OM azonosító 201583
létszám: 284 fő
valamint
Szent Efrém Görögkatolikus Óvoda, Általános Iskola és AMI
4034, Debrecen, Faraktár utca 107.
44 fő
Az ajánlat tartalma, benyújtásának helye és határideje
Az ajánlatot formailag és tartalmilag a 15/2021. (III.31.) AM rendeletben meghatározottakkal összhangban kell elkészíteni. Az ajánlat beadásának helye: Az ajánlatot elektronikusan e-mailben a fokonyv@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre kell megküldeni. Az e-mail tárgyában fel kell tüntetni: „2025/2026. tanév iskolagyümölcs beszerzés”. Az ajánlat beérkezésének határideje: 2025. április 30.
Az ajánlatok bontásának helye és ideje: Hajdúdorogi Főegyházmegye Érseki Hivatal, oktatási iroda tárgyalója, Debrecen, Petőfi tér 8., 2025. május 5. péntek 11:00 óra
Az ajánlatkérő döntést hoz legkésőbb 2025. május 10-ig, mely döntésről az ajánlattevők írásban kapnak értesítést (elektronikus úton).
A fenntartó a nyertes ajánlattevővel- a kiválasztási eljárás keretében tett ajánlatában vállalt feltételekkel megegyező tartalommal- 2025. május 20. napjáig megállapodást köt.
Részletszabályok:
- Termelő esetében a termelő neve és ügyfélazonosító száma.
- Termelő és értékesítési szövetkezet, valamint egyéb beszállító esetén azon tulajdonos neve és ügyfélazonosító száma, amely a programban a kiszállított termékeket megtermeli/megtermelteti, illetve előállítja/előállíttatja. Ezeket hatósági dokumentumokkal, egységes területalapú kérelemmel, hatósági bizonyítványokkal kell igazolni, földhasználati bejelentővel, legalább az elmúlt két évre visszamenőleg.
- Feldolgozás esetén az érvényes működési engedélyek.
- Bérgyártás estén érvényes bérgyártási vagy adás-vételi szerződés elektronikus másolata.
Az pályázatok elbírálásának szempontjai a 15/2021. (III.31.) AM rendelettel összhangban, értékelési rendszerünkben vannak meghatározva. Előnyt jelent, ha a támogatás előfinanszírozását a szállító vállalja, valamint minden fent megnevezett intézményt el tud látni.
Pontozási módszertan:
-Földrajzi elhelyezkedés: Az ajánlattevő termőterülete és a fogyasztó közötti legrövidebb földrajzi távolsága alapján adunk pontokat. Előnyben részesítjük azokat a termelőket, ahol, a legkisebb a földrajzi távolság.
-Környezeti felelősségvállalás: A szállított termékek csomagolása és szállítása terén legalább kettő környezetvédelmi és környezetbarát megoldást alkalmazó ajánlattevő részére 2 pont jár.
-Az ajánlattevő előző partnereitől (szerződő fenntartóktól, intézményektől) elégedettségi igazolás benyújtása. 5 pont
-Rövid ellátási lánc: A szállított termékek hány százalékban saját termelésűek, illetve hány százalékban származnak más beszállítótól/termelőtől. Előnyben részesülnek a saját termékeket szállító termelők az alábbi pontozás mellett:
Amennyiben az értékelés alapján egyes ajánlatok között pontegyenlőség van, abban az esetben a fenntartó a Rendelet alapján jár el a rangsornál.
Kérnénk az Ajánlattevőket, hogy a nyilatkozatot, amelyet csatolmányként megtalálnak, szintén küldjék meg számunkra a sikeres pályázatbenyújtás érdekében.
Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot az eljárás eredménytelennek nyilvánítására a rendeltben meghatározottak szerint.
A Hajdúdorogi Főegyházmegye jelen pályázattal kapcsolatos minden jogot önmagának fenntart, beleértve a pályázat egyes részeinek megváltoztatását is. A pályázattal kapcsolatos bárminemű reklamációnak helye nincs.