Micsoda teljesítmény: dorogi bazilos lett a legjobb matekos az országban!

2024-04-17 11:37:47
Szerző: Hajdúdorogi Főegyházmegye
Ifjúsági
Oktatás
A Zrínyi Ilona Matematikaverseny legjobbja egy Nagy Szent Bazilos diák, Verdes Mihály 4.b osztályos tanuló lett!

A Nagy Szent Bazil Görögkatolikus Általános Iskola ifjú matekosai idén is megmérették magukat a Zrínyi Ilona Matematikaversenyen. A nagy népszerűségnek örvendő eseményre idén 51.986 tehetség nevezett az egész Kárpát-medencéből. A vármegyei eredményhirdetésen 2 aranyéremnek is örülhettünk: Gergely Dénes a harmadikosok, Verdes Mihály Sándor a negyedikesek közül bizonyult Hajdú-Bihar legjobbjának. A háromnapos döntőre Kecskeméten került sor, ahol mindkét diákunkra büszkék lehettünk. Nagy örömünkre Verdes Mihály Sándor maga mögé utasított minden negyedikest és a dobogó legfelső fokára állhatott fel.

Misi élménybeszámolója:

„Két óra vonatozás után Debrecenből a vármegyei csapattal megérkeztünk a kecskeméti vasútállomásra, ahonnan buszok vittek minket a szálláshelyre. Az utazás kellemesen telt, több új barátot szereztem. Ugyan volt egy kis kavarodás a szobánkkal a szálláshelyen, végül sikerült berendezkednünk. Másnap a svédasztalos reggeli után elindultunk a verseny helyszínére. A 25 feladatból álló feladatsor megírása, majd közös megoldása és megbeszélése következett. Aztán a Planetáriumba is ellátogattunk, ahol egy nagyszerű vetítés várt minket. A finom ebéd után a főtéren beváltottuk a kétgombócos fagyi jegyet, mely minden versenyzőnek járt. Ezt követően még sok program közül lehetett választani: Mini Kecske Kupa, város ismereti vetélkedő, múzeumlátogatás, arborétum és szabadidőpark is. A vacsora befejeztével pedig kézműveskedés (agyagozás, origami, gyöngyfűzés) és remek logikai, matematikai, társasjátékok vártak minket a Neumann János Egyetemen késő estig. Másnap az eredményhirdetésen mindannyian nagyon izgatottak voltunk. Első lettem! Nagyon örültem neki, hogy aranyéremmel a nyakamban térhetek haza.”

Szívből gratulálunk! További sok sikert kívánunk!

Hálásan köszönjük Dalanicsné Molnár Judit és Feczák Borbála pedagógusoknak az előkészítő munkát, illetve Lukácsné Márku Ágnes tanárnőnek a versenyre való felkészítést!

VEZETŐ HÍREK

EZEKET OLVASTA MÁR?

Éneklő Ifjúság Hajdúdorogon

Előzetes ajánlattételi kiírás iskolatej programhoz

Az ortodox teológia a modern társadalomban - visszanézhet...

Kirándulással töltekeztek a Szent Efrém-iskola dolgozói

Arany minősítést kapott a nyíradonyi gyermekkarunk is!

Tegyetek tanítványommá minden népeket! - konferencia Ny...